فتنه 88 :: مکتبی

مکتبی

دست نوشته های شخصی

به نام خدا

مکتبی
maktabi

دست نوشته های شخصی

مکتبی

مرگ بر امریکا

مکتبی

سلام
به وبلاگ مکتبی خوش آمدید

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

فتنه 88

چهارشنبه, ۴ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۳۲ ب.ظ

 بصیرت مردم سبب شکل گیری حرکت خودجوش و حماسه نهم دی شد؛ بنابراین فتنه‌گران توجه داشته باشند که مردم ما همان مردم هستند و اگر فتنه‌گران بخواهند دوباره دست به اقداماتی برنند، چنین اجازه‌ای به آنان نخواهند داد، بلکه مستحکم‌تر از گذشته در برابر فتنه‌گران خواهند ایستاد.

متأسفانه برخی از کسانی که در فتنه دخیل بودند و برای راه‌اندازی جریان‌های فتنه در کشور اتاق فکر تشکیل دادند، ادعا می‌کنند از ظلمی که به ما شده است می‌گذریم که در پاسخ به آنان باید گفت پررویی و بی‌حیایی هم حدی دارد؛ شما با دشمنان این کشور هم صدا شدید، با دشمنان این کشور هم‌نوا شدید و حالا ادعا می‌کنید بر شما ظلم رفته است؟ ظلمی که شما بر نظام و مردم روا داشتید، هیچ وقت فراموش شدنی نیست.

عده ای در تلاش هستند فتنه 88 را که در کشوری دیگر ممکن بود به یک فتنه مخرب خطرناک تبدیل شود به یک سوء تفاهم کوچک تقلیل بدهند؛ این یک سوء تفاهم نبود زیرا با آن همه نصایح و توصیه‌هایی که شد متأسفانه بر رأی‌شان باقی و بر عمل خودشان پافشاری کردند و این چیزی نیست که ملت ما فراموش کند.

آیت الله آملی لاریجانی افزود: مردم امروز بصیرتر از گذشته‌اند به طوری که دشمنان را بهتر از قبل می‌شناسند و درباره عوامل ایجاد انحراف در مسیر کشور و خدشه بر نظام آگاهی بیشتری دارند.

منبع سایت قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی