تردید در بین مذهبیها :: مکتبی

مکتبی

دست نوشته های شخصی

به نام خدا

مکتبی
maktabi

دست نوشته های شخصی

مکتبی

مرگ بر امریکا

مکتبی

سلام
به وبلاگ مکتبی خوش آمدید

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

تردید در بین مذهبیها

چهارشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۱۰ ب.ظ

چند دستگی مذهبی هایی که در 84 گفتمان سه تیر را رقم زدند و در 88 آن حماسه 24 میلیونی رو آفریدند ما رو برآن داشت که یک تحلیلکی ناقص در فضای موجود بزنیم.

1-ترس از هزینه شدن

عده ای در طول دولت نهم و دهم تاب هزینه کردن خود را علیه هجمه وسیع تخریبهایی که در داخل وخارج  توسط تریبون دار ها و هنجره های بی تقوا انجام می شد را نداشتند و همراه و هم صدا با موج تخریب جلو آمدند و امروز دیگر نمیخواهند به همچین سرنوشتی دچار شوند. به همین دلیل یا اعلام موضع نمی کنند و یا در صورت اعلام موضع از اشخاصی حمایت میکنند که در راستای همان موج تخریب،بهشان رسیده اند.

2-اعتدال گرایی

عده ای دیگر هستند که کلا با شور همراه شعور مخالفند. این دست افراد در فضای سیاسی فقط نقد می کنند و اگر قلمی با شور مطلبی بزند از او خورده می گیرند. در بین این گونه افراد اسم بردن از هیچ گونه شخصی جایز نیست و سند فقط این است که خود شخص در مقابلشان اعتراف کند.

ذهن این دست افراد فقط میتوانند فضایی را تشخیص دهند که یک طرف ان امام حسین (ع) و طرف دیگر یزید.

3-تطمیع مالی

عده ی دیگری نیز هستند که از طریق مبالغی که برخی کاندیداها پرداخت می کنند به سمتشان گرایش پیدا میکنند البته نه لزوما تطمیع شخصی بلکه از آنجایی نبض موسسات فرهنگی بودجه می باشد به همین دلیل می توان از این فرصت به راحتی استفاده کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی