پشیمونی :: مکتبی

مکتبی

دست نوشته های شخصی

به نام خدا

مکتبی
maktabi

دست نوشته های شخصی

مکتبی

مرگ بر امریکا

مکتبی

سلام
به وبلاگ مکتبی خوش آمدید

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

پشیمونی

پنجشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۵۷ ب.ظ

وقتی فضایی رو که رسانه ها در مورد سبد کالا و نحوه توزیع آن ساختند رو دیدم، به یاد توزیع مرغ قبل از ماه مبارک دولت دهم افتادم، اون زمان از فضاسازی رسانه ها و نشون دادن صف توزیع ناراحت و دلخور می شدم نه به خاطر این که دولت تخریب می شه، بلکه به خاطر چهره زشتی که در جامعه بین المللی علیه ایران نشون داده میشد، ولی نمیدونم چی شد! که در این زمان اصلا به این موضوع مهم دقت نکردم و همچین کاریکاتوری_کاریکاتور سبد_ رو گذاشتم. از روزی هم که گذاشتم یه جورایی ناراحت بودم که دیگه الان با این اظهار پشیمونی از محظر تک تک ایرانیها عذرخواهم.

یه نکته ای هم که به خیلی از دوستان عزیزم همواره گفتم اینه که ما بیرون گود نشستیم به دولت میگیم لِنگش کن در حالی که خودمون خیلی وقتا تو یه سری امور جزئی هم لَنگ میزنیم.کار توزیع سبد کالا، مرغ و ... خیلی عظیم تر از اینه که بشه به این راحتی ایراد بگیریم.

نظرات  (۲)

سلام
حالا اینکه ماها پشیمون بشیم طوری نیست . می ترسم خود روحانی هم از رئیس جمهور شدن پشیمون بشه.
التماس دعا
یاعلی
پاسخ:
سلام مجتبی جان
ای کاش یک خورده به اطرافیانش دقت میکرد و میدونست کیا به رئیس جمهور و نظان پایبندن و چه کسانی از ایشون فقط برای رسیدن به اهدافشون استفاده می کنند.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
اول کاشکی این ضرب المثل "ما بیرون گود نشستیم به دولت میگیم لِنگش کن" را دوستان در این چند سال اخبر هم یادشان بود!
دوم توریع مرغ، یک کار دولتی نبود که از قبل از انتخابات تبلیغ آن را کرده باشد و 7-8 ماه هم روی آن مانور داده باشد، اگر هم مشکلی پیش آمد در کنار چند وانت و مغازه توزیع کننده بود و بس. اما سبد ***** افتخار دولت روحانی محسوب می شود که دولت روحانی، تمام قوایش را به کار گرفت و کلی روی آن مانور داد.
چرا به جای مرغ، به توزیع آبرومند و هدفمند یارانه ها اشاره نکنیم که هیچ مشکلی برای کرامت و قدرت تصمیم گیری مردم پیش نیامد؟!
بگذریم که توزیع سبد در دولت یازدهم هم با کمک کارت های یارانه ای دولت قبل صورت گرفت که اگر همینکارها هم از سوی قبلی ها نبود، معلوم نبود روحانی چه بلایی بر سر مردم می آورد.

دوستانی که امروز یاد گود و لنگ افتاده اند، همان هایی نیستند که در در دو سال اخیر دولت دست بسته و مظلوم را به کارشکنی متهم می کردند؟!
دولتی که نه مجلس را در اختیار داشت و نه رسانه ها را، دولتی که حق هسته ای را نفروخته بود و پروژه های عمرانی را متوقف نکرده بود و باوجود چند برابر نکردن قیمت های انرژی، یارانه حق مردم را می داد، به کارشکنی متهم می کردند!
اما حالا دولتی که حمایت همه جانبه و "اختیار تام" زانو زدن در برابر آمریکا و اسرائیل و حمایت مجلس و خوردن پول هدفمندی مردم و متوقف کردن پروژه های عمرانی و ... را دارد را خیلی مقصر نمی دانند و می گویند "درک کنیم که درون گود است"!!!!
لعنت خدا بر آن همه بدبینی که خدمات شبانه روزی دولت دست بسته و مظلوم را ندید و اختلاف سلیقه (به تعبیر آقا) را به انحراف تبدیل کردند، اما حالا با دولتی ** **** ***** ****** * ******* ******** *** همدردی می کند!

اگر عجله نکنیم برای قبول کردن حقیقت و جبران ظلم ها دیر می شود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی