رصد ۱۱ :: مکتبی

مکتبی

دست نوشته های شخصی

به نام خدا

مکتبی
maktabi

دست نوشته های شخصی

مکتبی

مرگ بر امریکا

مکتبی

سلام
به وبلاگ مکتبی خوش آمدید

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

رصد ۱۱

پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۴۷ ب.ظ
تحریم‌های کنونی ایران به دلیل نقض حقوق بشر و حمایت از تروریسم ادامه دارد
رو دادن به گرگ صفتهای غربی و امریکا، همچین داستانهایی هم داره که بیان ادعا کنند، ما بخاطر هسته ای تحریم نکردیم که بلکه بخاطر نقض حقوق بشر و حمایت از تروریست تحریم شدید. اگر دوست داشتید بیاید راجع به حقوق بشر و حزب الله و اسرئیل و تجهیزات مشکیتون هم با ما مذاکره کنید تا ببینیم چیکارا باید انجام بدید.دوستان خبرایی به گوش رسیده که پروسه ای که امریکا برای گام نهایی  تصمیم گرفته حداقل 10 ساله است و این یعنی یه جورایی تصمیم گیری در تمام نقاط فرهنگی و ... .
"ما باید قدرت خود را زیاد کنیم، والّا هر گونه عقب‌نشینى در مقابل قدرت متکبّر و زورگو، یکطرفه و تشویق به تعرّض و تجاوزِ بیشتر خواهد بود؛ این را ما در طول چند سال در صحنه‌هاى گوناگون تجربه هم کرده‌ایم. هرجا عقب‌نشینى‌اى مشاهده کرده‌اند، یک قدم جلو آمده‌اند؛ ممنون نشده‌اند که بگویند بالاخره اینها یک امتیاز دادند، ما هم یک امتیاز بدهیم. در مقابله و مواجهه قدرت، این حرفها معنا ندارد. قدرتهاى مادّى، این مطالب سرشان نمى‌شود. وقتى دیدند طرف یک قدم عقب رفت یا مرعوب شد، احساس مى‌کنند پس باید فشار را بیشتر کرد."

(بیانات در دیدار کارگزاران نظام1382/2/15)
دلمان گرم به سخنان ولیّمان در بیانات اخیرشان است که فرمودند:
"به دشمن نمیشود چشم دوخت؛ از دشمن نمیشود انتظار داشت. آمریکایى‌ها در برخى از اظهارات و لفّاظى‌هایشان میگویند ما دوست ملّت ایرانیم؛ دروغ میگویند، در خلال کارهایشان میشود فهمید. ایران را تهدید میکنند، آن‌وقت توقّع دارند که جمهورى اسلامى از قدرت دفاعى خود بکاهد؛ این خنده‌آور نیست؟ این مسخره نیست؟ درعین‌اینکه تهدید میکنند، درعین‌حال میگویند شما قدرت دفاعى‌تان را کم کنید؛ نه، مسئولین گوناگون و بخشهاى مختلف و نیروهاى مسلّح، به توفیق الهى روزبه‌روز بر قدرت دفاعى خودشان خواهند افزود...ان‌شاءاللَّه کارها به بهترین وجهى پیش خواهد رفت و در این برهه‌ى از زمان هم ان‌شاءاللَّه چه در قضیّه‌ى هسته‌اى و چه در قضایاى گوناگون دیگر، ملّت ایران بر دشمنان خود به توفیق الهى و به‌حول و قوّه‌ى الهى پیروز خواهد شد.."

(بیانات در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش1392/11/19)



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی