توصیه زیبا کلام به طرفداران رابطه با آمریکا :: مکتبی

مکتبی

دست نوشته های شخصی

به نام خدا

مکتبی
maktabi

دست نوشته های شخصی

مکتبی

مرگ بر امریکا

مکتبی

سلام
به وبلاگ مکتبی خوش آمدید

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

در طول هفته ای که گذشت صاد زیبا کلام پیرامون تماس تلفنی رئیس جمهور و نظرات حاج حسین شریعتمداری مصاحبه هایی کرد که برخی نکات جالب را شامل میشد.

او گفته است که:بنده این آمادگی را دارم در هر کجای که مناسب می دانند حاضر شوم و در مناظره ای رودررو به این اتهاماتپاسخ دهم اما چون...!

مکتبی میگه:تبریک! آقای زیباکلام تبریک!ورود مجددتان را به عرصه مناظره را تبریک!یادمه بعد از انتخابات 88 بچه های واحد سیاسی کانون کفای دانشگاه سیستان برای مناظره با موضوع پایان اصلاحات چندین بار با شما تماس گرفتند و شما حاضر به حضور نشدید.

این استاد در ادامه گفته:اگر این افراد توانستند تنها یک مورد را به عنوان منافع و یا دستاورد دشمنی و ضدیت با آمریکا در طول سالهای پس از انقلابمطرح کنند بنده اسمم را عوض می کنم چون...؟

مکتبی میگه:استادتو رو خدا یه ذره انصاف داشته باش!مکتبی شما را به مقاله استاد دانشگاه الازهر مصر که اومده ایران بدون آمریکا و اسرائیل را با مصر همراه امریکا و اسرائیل رئو مقایسه کرده ارجاع میدم. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی