در بند سبزی و لاف عاشقی میزنی!!! :: مکتبی

مکتبی

دست نوشته های شخصی

به نام خدا

مکتبی
maktabi

دست نوشته های شخصی

مکتبی

مرگ بر امریکا

مکتبی

سلام
به وبلاگ مکتبی خوش آمدید

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

در بند سبزی و لاف عاشقی میزنی!!!

يكشنبه, ۸ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۲۸ ق.ظ

سیاسینخیر؛اشتباه آمده اید، اگر فکر می کنید که ما دید ما نسبت به نظام به سخیفی دید شماست، اشتباه می کنید.ما سیلی خوردهای اشتباهات کوچک و بزرگ دولت نهم و دهم، به همان سنگینی و هیبت در این دولت نیز پاکار نظام و دولت هستیم و برایمان نظام و ایران اصل است و مسئولین با هر سبک و سیاقی که بر سر کار می آیند اکر در راستای اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی و  در جهت براوردن منویات مقام معظم رهبری قدم بردارند، از آنها پشتیبانی می کنیم و هدف مشترکمان سربلندی ایران و ایرانی است. اما توی سبزی تا کجا با این دولت هستی، تا کجا می توانی ظریف را وزیر خارجه ات بدانی، تا جایی که فکر می کنی در راستای اهداف شوم و وابسته گرای تو دم می زند، نفهمیدی با خودت چند چندی؟

داشته باش که دکتر ظریف علاوه بر تقدیر از زحمات تیم قبلی مذاکرات، گفته است که در صورت عدم جدیت غرب به همان رویکرد تیم قبلی برخواهد گشت!

داشته باش که رئیس جمهور کشور من صحبت هایش را با سلام بر ابا عبدالله الحسینی آغاز کرد که تو در شب شهادتش به صوت و کف پرداختی!

داشته باش که او تمام دستاوردهایش را مدیون شخصی است که تو اصل جایگاهش را مرگ می گفتی!

بار دیگر از تو می پرسم با خودت چند چندی؟

سیاسی

وقتی از روحانی و ظریف صحبت می کنی حواست باشد که اینها از دل همان نظامی بیرون آمدند که تو در فتنه 88 پایه هایش را لرزاندی و قلاده ات را به دست کسانی سپردی و به کسانی سواری دادی که اصلا برایشان ارزشی نداشتی.

بدان موقعی که تو در خیابانها صوت و کف میزدی و شوت بودی، کسانی بودند که در تکایای حسینی برای تعالی هر چه بیشتر نظام دستهاشان را بلند کرده بودند، و الان نیز از موفقیت های دولت یازدهم خوشحالند و از کوتاهی های آن رنجور.پس تو در همان بند سبزت بمان و منتظر بیانیه ی دیگری از سرکرده ات باش! یا توبه و اظهار ندامت کن تا بگویم چه باید کنی!


نظرات  (۱)

و در یک کلام :
ما نه از اصل افتاده ایم و نه از اسب ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی