چند نکته خدمت آقای وزیر :: مکتبی

مکتبی

دست نوشته های شخصی

به نام خدا

مکتبی
maktabi

دست نوشته های شخصی

مکتبی

مرگ بر امریکا

مکتبی

سلام
به وبلاگ مکتبی خوش آمدید

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

چند نکته خدمت آقای وزیر

شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۴۵ ب.ظ

1. نکته اول اینکه حماسه سیاسی که در 24 خرداد توسط ملت شریف ایران خلق شد به واسطه حضور 72 درصدیشان و اعتمادشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده، نه اینکه از تغییر گفتمان دولت باشد، و دولت یازدهم که شعار اعتدالگرای را سر می دهد تنها با دویست و پنجاه هزار رای بالاتر در همین دور اول انتخاب شد و گرنه اگر کار به مرحله دوم کشیده میشد معلوم نبود الان شما به عنوان وزیر امور خارجه در این برنامه حضور داشتید یا نه!

2. در سخنرانیتان چندین بار فرمودید که باید ایران را به عنوان کشور فعال و تاثیر گذار در جهان معرفی کنیم وقتی این جمله را فرمودید برایمان این سوال پیش آمد کشوری که رئیس جمهورش، ریاست جنبش عدم تعهد را به عهده داشته باشد چه معنی خواهد داشت؟!

3. فرمودید:"ما نیازمندیم دیگران را به درک این واقعیت وادار کنیم که تنها از مسیر بازی برد - برد می‌توان نفع همگان را ایجاد کرد."

شما از یاست برد-برد در مقابل غرب و امریکا خبر دادید در حالی که همه ما میدانیم که برای این کشورها انرژی هسته ای تنها یک بهانه است و آنها هیچگاه اجازه برد به کشور ما را نخواهند داد و اگر ما از سر خشوع با آنها وارد مذاکره شویم آنها را علیه خودمان گستاختر کرده ایم و آنها پا را فراتر از این می گذارند. کمااینکه ما همچین تجربه ای را در دولت هفتم و هشتم داشتیم و آنها نه تنها احترام متقابل را حفظ نکردند بلکه ما را محور شرارت نیز نامیدند.

4. فرمودید: "مردم در انتخابات نشان دادند که درست است گفتمان دیگری را می‌خواهند و شاید خیلی نسبت به گفتمانی که بود احساس رغبت نکردند؛ لااقل من دوست دارم اینگونه فکر کنم، چون ما با آن گفتمان مشکل داشتم."

جناب آقای دکتر شاید بهتر باشد در منصبی که هستید و در تریبون رسانه ملی نظرهای سیاسی شخصیتان را بازگو نکنید یا لااقل آن را به همه مردم بسط ندهید زیرا امروز کسانی در کشور هستند که بنا به دستور مقام معظم رهبری با این دولت همکاری و از آن دفاع می کنند ولی اینگونه اظهار نظرها باعث دلسردیشان میشود و از طرفی بروز اختلاف در اجرا شاید راحت تر و بارزتر باشد ولی اختلاف در گفتمان چون وارد فضای نظری میشود بسیار سخت میشود آن هم اختلاف از گفتمان دولتی که بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری توانست شعارهای انقلاب را سر دست بگیرد و به آن افتخار کند.

نظرات  (۴)

سلام
جالب اینه که آقایان قبل از انتخابات بیشترین انتقادات را به بحث امور بین الملل و وزارت امور خارجه داشتند و تنها وزیری که از دولت دکتر احمدی نژاد بی کار نشد وزیر خارجه احمدی نژاد بود. تنها وزارت خانه ای که وزیرش رای اعتماد گرفت و بسیاری از معاونانش بدون تغییر ماندند وزارت خارجه بود.
حالا نمی دونم باید دم خروس را بگیریم یا. ... .
این تنهایی بخشی از تناقض گویی دولتی است که یک ماهه سرکار اومده. امیدوارم آقای روحانی تو این 4 سال موفق و پیروز باشه و 4 سال دیگه هم بتونه رای مردم را بگیره. خدا کنه مردم از این دولت زود خسته نشند.
التماس دعا
یاعلی
یعنی شما واقعا سینما1 رو ول میکنی و به تماشای این برنامه نسبتا مزخرف میشینی؟!

سلام مکتبی جان

برادرمون ظریف فیس بوکی هستن و فیس بوکم جمعی از احساس و نظره!

باید ببینیم این دوستان چه میکنن؟

قطعا الآن اون دوره ای نیست که آقا می فرمودن اگه عکس منو هم پاره کردن... الآن ژست ژست بلدم بلدمه! شب دراز است و قلندارن بیدار

سلام
استفاده کردیم
موفق باشید ان شاءالله
خداحفظتان کند


باتوجه به تاکید مقام معطم رهبری بر تولید ملی و موضوع  فرهنگ
که بزرگترین دغدغه رهبری  موضوع فرهنگ می باشد
و نزدیک شدن ما   به بازگشایی مدارس
لطفا ترویج فرهنگ ملی اسلامی و حمایت از تولید ملی را در دستور کارهای خود قرار بدهیم و یک جریان بزرگ در فضای مجازی ایجاد کنیم

بیاییم نقشی در حماسه اقتصادی داشته باشیم
یامهدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی